Regulamin usługi szkoleniowej kursu groomerskiego w Missy Spa przygotowującego do zawodu psi fryzjer
Udział w szkoleniu groomerskim wymaga akceptacji regulaminu przez kursanta
§1 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa warunki świadczenia Usług Szkoleniowych kursu groomerskiego, warunki zawierania Umowy, a także tryb postepowania reklamacyjnego.
2. Organizatorem Usług Szkoleniowych pod nazwą Kurs Groomerski jest Missy Spa Bożena Buczek z siedzibą w Warszawie przy ul. Światowida 57/4U 03 – 144 (NIP 825 177 433 35), zwany dalej „Organizatorem”.
§2 Definicje
1. Usługi Szkoleniowe/Szkolenia – ogół działań́ związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem Szkolenia pn. kurs groomerski. Szkolenia są przeprowadzane w formie stacjonarnej. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych szkoleń są dostępne w siedzibie firmy. Parametry szkolenia:
1. godzina szkoleniowa/lekcyjna = 45 min zegarowych
2. dzień́ szkoleniowy trwa nie dłużej niż̇ 8 godzin lekcyjnych
3. dzień́ szkoleniowy zawiera co najmniej 2 przerwy 15 min i jedną dłuższą̨ przerwę̨ (od 30 do 60 min)
4. łączny czas trwania dnia szkoleniowego nie przekracza 8 godzin zegarowych
5. jednorazowo szkolenia nie trwają̨ dłużej niż 5 następujących po sobie dni szkoleniowych
6. Zamawiający – pełnoletnia osoba fizyczna, która złożyła formularz zgłoszenia na Szkolenie.
7. Uczestnik – uczestniczący w szkoleniu: Zamawiający będący pełnoletnią osobą fizyczną lub pełnoletnia osoba fizyczna zgłoszona przez Zamawiającego.
8. Umowa o świadczenie Usług Szkoleniowych (Umowa), której przedmiotem jest świadczenie Usługi Szkoleniowej kursu groomerskiego.
§3 Cele szkolenia groomerskiego w Missy Spa
1. Kształcenie przygotowujące do wykonywania zawodu psi fryzjer podczas szkolenia na kursie groomerskim w Missy Spa ma na celu przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu pielęgnacji i strzyżenia zwierząt towarzyszących, a w szczególności psów i kotów w zawodzie groomer – psi fryzjer ewentualnie asystent groomera. Uczestnik uzyska podstawową wiedzę ogólną z zakresu kynologii, a także podstawowe umiejętności specjalistyczno – techniczne pielęgnacji, strzyżenia, trymowania w fryzjer zwierząt, ponadto zdobędzie wiedzę teoretyczną i praktyczną interpretowania zachowania stanów emocjonalnych zwierząt a także modelowania zachowań związanych z ich stresem. Uczestnik pozna techniki czesania, mycia, strzyżenia, trymowania, degażowania, stylizacji i suszenia włosów zarówno w aspekcie wystawowym zgodnym ze wzorcem rasy i komercyjny zgodnie z obowiązującą modą w dbałości o dobrostan i bezpieczeństwo zwierząt. Pozna techniki higieny skóry, oczu, uszu, pazurów, gruczołów okołoodbytowych. Uczestnik pozna obowiązki związane z bhp, dezynfekcją stanowiska pracy, czyszczeniem, konserwacją narzędzi, zagospodarowaniem odpadów powstałych w trakcie wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych.
§4 Warunki zawierania Umowy o świadczenie Usług Szkoleniowych i płatności
1. Umowa o świadczenie Usług Szkoleniowych zostaje zawarta poprzez Zgłoszenie na szkolenie przez wypełnienie formularza zgłoszeniowego udostępnionego online przez Organizatora, po zaakceptowaniu niniejszego Regulaminu przez Zamawiającego oraz po mailowym zaakceptowaniu zgłoszenia na Szkolenie przez Organizatora wraz z ustalonym terminem na rozpoczęcie szkolenia.
2. Warunkiem uczestnictwa i realizacji Usługi Szkoleniowej jest uiszczenie opłaty za szkolenie w terminie określonym przez Organizatora.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.
4. Organizatorowi za przeprowadzenie Szkolenia przysługuje wynagrodzenie zgodnie z aktualnym cennikiem oferty szkoleń dostępnym w siedzibie Organizatora.
5. Cena Szkolenia nie obejmuje zakwaterowania i kosztów dojazdu Uczestnika na szkolenie, dodatkowych materiałów szkoleniowych. W ramach ceny Uczestnik otrzymuje książkę pdf, do trenowania główka, łapki, możliwość korzystania z narzędzi i sprzętu Organizatora.
6. Wynagrodzenie za Szkolenie Zamawiający powinien uregulować́ przelewem na konto bankowe Organizatora lub gotówką w siedzibie Organizatora, w następujący sposób:
a. wpłata 1 000 zł zadatku w ciągu 4 dni, po mailowym zaakceptowaniu zgłoszenia na Szkolenie przez Organizatora wraz z ustalonym terminem na rozpoczęcie szkolenia, a nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
b. pozostałą brakującą do całości kwotę kursu, najpóźniej w pierwszym dniu szkolenia, przed jego rozpoczęciem.
7. Opłaty przelewem należy uregulować na konto bankowe Organizatora: Missy Spa Bożena Buczek nr. 53109025900000000152168375
8. W przypadku rezygnacji ze Szkolenia przez Uczestnika przed rozpoczęciem szkolenia groomerskiego, zadatek nie podlega zwrotowi, niezależnie od przyczyny rezygnacji.
9. W razie rezygnacji ze Szkolenia w trakcie trwania, Zamawiającemu nie przysługuje zwrot kosztów ani proporcjonalna część opłaty za Szkolenie. Rezygnacja oznacza utratę możliwości ukończenia Szkolenia oraz środków wpłaconych na jego realizację.
10. W przypadku choroby Uczestnika potwierdzonej zwolnieniem lekarskim, możliwe jest przesunięcie pozostałej części kursu na inny termin maksymalnie w ciągu 3 miesięcy. Płatność pozostaje niezmieniona i zaliczana jest na poczet kursu w nowym terminie.
11. Warunkiem skutecznego zawarcia Umowy o świadczenie usługi szkolenia groomerskiego jest uiszczenie całości kwoty za Szkolenie przez Zamawiającego.
§5 Miejsce i organizacja Usługi Szkoleniowej
1. Miejscem realizacji Usługi Szkoleniowej Kursu Groomerskiego jest Missy Spa Salon Pielęgnacji Psów i Kotów w Warszawie przy ul. Światowida 57 lok. 4U.
2. Szkolenia groomerskie odbywają się w terminach określonych przez Organizatora, w dni robocze od poniedziałku do piątku.
3. Organizator zastrzega sobie możliwość́ zmiany terminu Szkolenia z przyczyn od niego niezależnych natury organizacyjnej i/lub technicznej, które uniemożliwiają przeprowadzenie Szkolenia (np. choroba trenera, awaria wody lub prądu) .Informacja o odwołaniu Szkolenia lub zmianie jego terminu czy też miejsca zostanie przesłana Uczestnikowi w drodze wiadomości SMS , telefonicznie lub elektronicznej na adres wskazany przez Uczestnika w zgłoszeniu udziału Uczestnika, niezwłocznie po zaistnieniu takiej sytuacji.
4. Szkolenie groomerskie kończy się egzaminem wewnętrznym i wydaniem imiennego dyplomu/certyfikatu lub/i zaświadczenia.
§6 Zobowiązania Stron
1. Do obowiązków Organizatora należy:
a) przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego Szkolenia w zakresie określonym w formularzu zgłoszeniowym,
b) zapewnienie wykwalifikowanej kadry dydaktycznej do przeprowadzenia Szkolenia;
c) Uczestnik ma stały dostęp do zaplecza sanitarnego.
d) dostarczenia każdemu Uczestnikowi materiałów szkoleniowych w cenie kursu groomerskiego tj. książki w formacie PDF, główki i łapki groomerskie.
e) wystawienia Uczestnikowi imiennego certyfikatu/dyplomu i/lub zaświadczenia potwierdzającego zdobyte kwalifikacje i wiedzę po ukończonym Szkoleniu Kursie Groomerskim, pod warunkiem 80% faktycznej frekwencji w zajęciach i zdania teoretycznego i praktycznego egzaminu końcowego.
f) Organizator dołoży wszelkich starań, aby każdy Uczestnik zakończył szkolenie groomerskie z odpowiednimi umiejętnościami do pracy w zawodzie groomera, zdał egzamin i otrzymał certyfikat ukończenia szkolenia.
g) Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Uczestnika w czasie Szkolenia.
2. Uczestnik Szkolenia zobowiązuje się̨:
a) zapłacić́ Organizatorowi za Usługę̨ Szkoleniową cenę̨ wskazaną w formularzu zgłoszenia zgodnie z § 4 pkt. 6.
b) uczestniczyć́ aktywnie w Szkoleniu, przestrzegając punktualności i stosując się̨ do poleceń Organizatora i trenerów.
c) Spóźnienia i wcześniejsze wyjścia Uczestnika ze szkolenia nie powodują zobowiązania Organizatora do nadrobienia utraconej z winy Uczestnika części zajęć.
d) do przestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz do dbania o powierzone mu mienie.
e) Uczestnik ma prawo do korzystania z materiałów szkoleniowych oraz sprzętu dostarczonego przez Organizatora
f) do zrealizowania celów Szkolenia groomerskiego opisanych § 3, aby wykazać się niezbędną wiedzą i nabyciem umiejętności i kwalifikacji do wykonywania zawodu psi fryzjer, weryfikowanej egzaminem na zakończenie Szkolenia.
g) akceptować wymagania, żeby uzyskać imienny certyfikat/dyplom i/lub zaświadczenie potwierdzające zdobyte kwalifikacje i wiedzę po ukończonym Szkoleniu Kursie Groomerskim, musi wykazać się 80% frekwencją w zajęciach i zdać teoretyczny i praktyczny egzamin końcowy.
§7 Postępowanie reklamacyjne
1. Zamawiający ma prawo do składania reklamacji dotyczących Usług Szkoleniowych w terminie czternastu dni roboczych od daty zakończenia Szkolenia.
2. Reklamacje Usług Szkoleniowych należy zgłaszać́ w formie pisemnej listem poleconym na adres Organizatora wskazany w niniejszym regulaminie § 1 pkt.2. lub mejlowo na adres biuro@missyspa.pl
3. Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać́:
a) nazwę̨/imię̨ i nazwisko Zamawiającego,
b) adres siedziby/zamieszkania Zamawiającego,
c) przedmiot reklamacji (nazwa usługi, termin i miejsce realizacji itp.),
d) uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji,
e) oczekiwania Zamawiającego wobec Organizatora.
4. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu czternastu dni
roboczych liczonych od momentu otrzymania przez Organizatora zgłoszenia, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w § 7 pkt 1 lub jeśli wynikać́ będzie ona z nieznajomości postanowień́ niniejszego Regulaminu.
§8 Ochrona danych osobowych
1. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a-f RODO.
2. Zgodnie z art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia administratorem danych osobowych Uczestnika jest Missy Spa Bożena Buczek z siedzibą w Warszawie przy ul. Światowida 57/4U 03 -144 (NIP 825 177 433 35).
3. Dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:
– realizacja umowy o udział w szkoleniu (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
– wypełnianie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
– marketing własnych produktów i usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes administratora).
4. Organizator pozyskuje dane w następującym zakresie:
– podstawowe dane identyfikacyjne (imiona, nazwiska, NIP, adres e-mail, nr telefonu)
– podstawowe dane adresowe (kod, kraj, miasto, ulica, numer domu, nr lokalu, nazwa firmy, kod pocztowy, poczta, województwo, powiat, gmina)
5. Składając formularz zgłoszenia na Szkolenie Zamawiający wyraża zgodę̨ na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Organizatora. Dane osobowe przetwarzane są̨ w celu realizacji zobowiązań́ Organizatora wobec Zamawiającego. Podanie danych osobowych przez Zamawiającego oraz zgoda na ich przetwarzanie są̨ niezbędne do zrealizowania Usługi Szkoleniowej. Brak ich podania uniemożliwi zawarcie i realizację Umowy.
6. Uczestnik ponosi odpowiedzialność́ za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
7. Zgoda na przetwarzanie danych obejmuje:
a. Wykorzystanie danych osobowych do wykonania Usługi Szkoleniowej na podstawie zamówienia lub umowy z Zamawiającym (potwierdzenia usługi Szkoleniowej, informacje organizacyjne, dokumentacja szkoleniowa, realizacja i rozliczenie Usługi Szkoleniowej),
8. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji szkolenia, a po jego zakończeniu – przez okres wymagany przepisami prawa.
9. Dane mogą być udostępniane podmiotom współpracującym z Organizatorem w zakresie niezbędnym do realizacji szkolenia.
10. Zgodnie z przepisami RODO, Zamawiającemu przysługuje prawo do:
1. dostępu do danych,
2. sprostowania danych,
3. usunięcia danych w przypadkach wyliczonych przez RODO,
4. ograniczenia przetwarzania danych,
5. przenoszenia danych,
6. sprzeciwu (gdy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora),
7. cofnięcia zgody (gdy podstawą przetwarzania jest zgoda).
11. Uczestnik ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych narusza przepisy RODO.
§9 Postanowienia końcowe
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie Organizatora i zostaje wprowadzony na czas nieokreślony.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany obowiązują̨ od daty opublikowania go na stronie Organizatora. Umowy podpisane przed wprowadzeniem zmian do niniejszego Regulaminu będą̨ realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu podpisania Umowy.
3. W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
4. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 1 września 2025 r.